1 år i onödan..?

Hmmm... är rädd att jag har gått 1 år i skolan i onödan...

Har varit på HDK´s julmarknad idag.
Det är alltid lika kul och se vad eleverna på Högskolan för Design o Konst´s har hittat på och säljer på sin julmarknad!! :)
Det brukar vara mkt olika tryck på både textil, papper och annat, silversmide, keramik, träarbeten, stickat och mkt mkt mer.
Det är kul att faschineras över elevernas idéer och hur de har förverkligat det hela!! :)

Brukar försöka köpa minst en grej på marknaden varje år...
Förra året köpte jag ett fint örgott med Ängla-tryck av en tjej på HDK-marknaden. :)
I år var samma tjej med igen och sålde olika tryckta grejor...
Och även i år var det hon som hade något jag fastnade för!! :)
Ett kort med bild och en klockren text, som dock fick mig att undra om jag hade ägnat det senaste året åt att plugga i onödan...
Kändes som hon hade lyckats fånga det esensiella i bara några rader av text... ;)


Vad mer behöver man veta om man ska jobba med trädgård liksom...??!! ;)

Tjejen som gjort kortet heter Greta Claesson.
Om du vill se mer av vad hon gjort kan du kolla in på hennes hemsida, www.facemyform.com ...

......................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0