Påskmust

Finns i en butik nära dig!!!

Kunde inte hålla mig i helgen när jag såg att Påskmusten hade kommit...
Köpte en flaska och drog i mig utan några större svårigheter... ;) hehehe...

Men nu blir det ingen mer läskeblask innan Påsk!! Ska försöka dra ner på min sockerkonsumtion så mkt som möjligt...får se hur det går...?!
Hade kortslutning i hjärnan hela eftermiddagen o kvällen igår...funderar på att skylla det på bristen på socker... ;)


Mums... :)

................................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Johan

Som jag har längtat efter påskmust!!

2011-04-08 @ 05:37:23
URL: http://johanstickar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0