Gunnebo Slott/Hidcote Manor Garden

I söndags cyklade jag ner till Gunnebo Slott i det fina vädret...

Slottsparken är väldigt fin i sig, men anledningen att jag åkte dit var att chefsträdgårdsmästaren på Hidcote Manor Garden var där och höll ett fördrag om sin anläggning.

Jag hann ta en sväng i slottsparken innan föreläsningen...













Tycker stället är vackert även utan växter!! :)

Har funderingar på att söka till Gunnebo till min sista praktikperiod efter sommaren...
Pratade med en av trädgårdsmästarna när jag gick runt i parken och det lät inte helt otänkbart. :)

Föredraget om Hidcote Manor Garden var väldigt inspirerande och intressant. :)
Det väckte en stooor lust att åka dit!! ;)


Såhär vackert är det på Hidcote Manor!! :)

....................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0