Årets första glass

Har försökt hålla mig borta från socker denna veckan...

Det har inte varit lätt, men har lyckats ganska bra! ;)

På fredagar tillåter jag ju mig, min vana trogen, att äta precis vad jag vill, i hur stora mängder som hellst...
Så idag gav jag vika för sockersuget och köpte mig årets första glass!! :)
Valet av glass föll på en av årets nyheter, Daim päron!
Den var ganska god antagligen...för den  tog snabbt slut! ;)


Mumsfillibabba i solskenet! ;)

När jag ändå hade tryckt i mig en glass så tyckte jag att jag lika väl kunde käka lite choklad nu på kvällen oxå...
Men se det tyckte inte min lilla mage va nån bra idé... nu har jag värsta uppblåsta gravidmagen som knorrar o morrar och har sig...
Den är tydligen lyckligare utan socker...får väl försöka fortsätta på den linjen då...även om det är ganska tråkigt..

..................................................................................................................................................


Kommentarer
Postat av: M/S Design

Undviker också socker sen ett par månader, går ganska bra.

Fint hus! antar att det är nyförvärvat=en hel del att göra.

Efterbilderna visar verkligen att det blir stor skillnad,fint.

Ha de bra

Mariana

2011-04-13 @ 09:48:11
URL: http://www.tradgardsdesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0