Val -10

Kommer ju inte vara hemma på valdagen så i år fick man se till att förtidsrösta...

Hade som tur var röstsedeln i ryggan när jag var ute på stan och shoppade loss inför Kili-resan i söndags..
Gick in på Kulturhuset för att hämta Stadsteaterns spelprogram när jag såg att det gick att rösta där...
Sagt och gjort, jag tog en bunt med röstsedlar och mina tre kuvert och gick in i det lilla båset för att med största hemlighetsmakeri stoppa en sedel i varje kuvert o sedan slicka igen de lika...

Som siste röstande den dagen på Kulturhuset gick jag där ifrån kl.17.00, nöjd över att jag hade gjort min medborgerliga plikt! :)

Jasså du sitter och undrar vad jag röstade på...? ;)
Det är två saker man inte ska diskutera  på jobbet fick vi lära oss i skolan...religion och politik..
Kan väl avslöja så mkt att jag röstade på olika partier till Riksdag-, Landstings- och Komunalvalen.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0