Kvällen innan....

Idag har jag fixat det sista inför resan imorgon!!

Har fixat fickan full med US-dollar, en ny snygg rygga, diverse medikamenter mot det mesta tänkbara, cooola solbrillor och lite annat smått och gott...
Känner mig kittad till tänderna!! :)
Hoppas inte det är nått jag har glömt!!

Jag har en polare som råkar vara hotellchef på ett av Sthlms bästa hotell. Courtyard Marriott vid Lindhagensplan på Kungsholmen...
Bestämde frulle-dejt med några kompisar där till imorgon bitti för att mysa och snacka lite skit innan jag åker på semestern...
Tanken dök då upp att jag kanske skulle ta in på hotellet över natten...
Så blev det...
Min polare hotellchefen bokade rummet åt mig, och då verkar det ingå vissa förmåner... ;) hehehe...
Fick ett enkelrum för en person...
hmm.. de verkar ha väldigt stora enkelrums-sängar här...för just nu ligger jag i en stooor 160-säng och kollar på Tv.. ;)



Dessutom fick jag en välkomstdrink i baren...



och när jag kom upp på rummet fanns det ett liten mys-kitt på sängbordet.. :) 



Häääärligt  att leva lyxliv för en natt!! :)
Känns nästan som det är kvällen innan jag ska gifta mig eller nått sånt...

TACK så mycket M, du är BÄST!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0