Kili-shopping

I söndags hade jag stora shoppingdagen för att få ihop det sista inför Kili-resan...

Köpte bla en stooor sovsäck som klarar -18grader...
Vattenreningsdroppar...
Bandana..
Stödstrumpor...
Tunna ullstrumpor...

Visst låter det som rolig shopping... ;)
Ibland är det nödvändigt att köpa "bra att ha grejor" oxå... inte bara snygga outfits....

Konstigt nog har jag inte börjat få nån resfeber än... tror inte jag har fattat vad jag har gett mig in på!
Har fullt med att försöka hålla koll på om jag har allt jag behöver till resan...om jag har fixat allt med grejor som måste rulla på här hemma medan man är borta, räkningar och annat på jobbet tex..

På lördag blir det verklighet!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0