Grabbkväll

Hade en helkväll med syrrans lillkille igår, fredagsmys på hög nivå! :)

Först var vi på bio och kollade på "Dumma mig!", en animerad film i 3D om en skurk som i slutändan blir snäll tack vare tre små tjejer..
Kärleken övervinner allt! ;)
Självklart hade vi kittat upp oss me popcorn, fläsksvålar, smågodis o dricka innan filmen! Allt var slut när vi gick från bion, proppmätta och runda om magen... ;)

Sen när vi kom hem var det dax att äta ännu mer... Pizza!! :)

Som avslutning på kvällen byggde vi ihop lillkillens nya LEGO-byggsats, en gigantiskt rymdfarkost!
Man blir som barn på nytt när man ligger där på golvet och pillar med alla små legobitar... ;)

 

Kommentarer
Postat av: lillkillen

Hej bhopp! Jag tyckte vi hade det jättekul. Gör gärna om det igen snart. Jag blev jättemätt av allt gott som vi åt. Vi ses snart igen. Kram från mig!

2010-11-05 @ 19:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0