Vill ha!!

När jag var i bokhandeln härom veckan så hittade jag en äppelbok som jag gäääärna skulle vilja ha!

Ett praktexemplar på 1,5kg...boken alltså! ;)
Den redogör för 240 olika sorters äpplen som kan odlas i Sverige, både i text och bild.
Boken är skriven av Görel Kristina Näslund och illustrerad av Ingrid af Sandeberg.
Jag har en liten bok med de 100 vanligaste äppelsorterna i Sverige...men det här var nått helt annat!! :)

Boken jag såg i bokaffären kostade dryga 700kr..
Men hittade den sen på Adlibris på nätet för ca 650kr...
Hmmm...mkt pengar, men det kan det nog vara värt, det var en fröjd att sitta och bläddra i den i affären!! :)
Kanske får bli en julklapp till mig själv... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0