Godkänd

Kollade statusen på min ansökan till Trädgårdsutbildningen idag..

Man får lägga upp en profil på VUX-hemsida när man söker en utbildning... Där kan man sedan gå in och kolla statusen på sin ansökan.
När jag var in på sidan idag så stod det "Godkänd"!
Jag sken upp som en sol och trodde jag hade kommit in på utbildningen....
Men jag insåg lika snabbt att de antagligen bara hade fått min ansökan och bedömt mig som berättigad att söka...
Så nu får jag hålla mig till tåls och vänta och hålla tummarna!! :)

Det ska vara ett info-möte på skolan den 3/12 som jag kanske måste gå på...
Har ju redan varit på det en gång så vore nästan bra om jag slapp gå och kunde jobba istället... Men samtidigt kan det ju vara bra att höra vad de har att berätta, kan ju vara en del som har ändrats sen sist...och så kan det ju vara trevligt att träffa sina eventuellt blivande klasskompisar. :) 

Kommentarer
Postat av: syster yster

Ett stort lycka till!!:^)

Hoppas att allt blir som du har tänkt dig.

2010-11-09 @ 21:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0