SJ

Åker en hel del tåg...

Sedan i höstas har inte SJ riktigt kunna hålla vad de lovar. Allt som oftast är det förseningar och annat som strular till det..
I vintras var de ju inte många gånger man kom fram i tid...men resan till och från Götet nu i helgen tar nog priset ändå!

På resan ner till Götet blev det nått vajsing med tåget vilket resulterade i att vi var TVÅ timmar sena till Götet.

Nu på resan upp till Sthlm är vi än så länge 1,40 sena och väntas bli ännu senare pga nått vajsing med leledningar eller nått... :(

Blir till att kräva lite pengar tillbaka!!!

På tal om att få pengar tillbaka....
Har i veckan äntligen efter 1,5 års tjatande fått min gamla krånglande dator reklamerad!!!
Trodde jag bara skulle få tillbaks en liten pyttedel av totalsumman...men visade sig att jag fick tillbaka hela köpesumman!!
Har ju tidigre argt påstått att jag aldrig ska köpa en grej till på ElGiganten...nu är det ju nästan så man skulle vilja påstå att jag helt plötsligt gillar den stora butiksjätten... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0