Polka

Jag har syndat en dag mitt i veckan... :(

Läste på en blogg i förra veckan att Marabou hade kommit med en ny smak på cholkadkaka...Polka.
Jag brukar gilla det mesta me polka i så har letat förbrilt efter denna nya cholkadsmak. :)
Och idag när jag gick till affären för att köpa nyttiga bananer så stod det ett helt ställ me Polka-chokladkakor framför mig så fort jag kom in i affären..
Måste ha! va min första tanke...
Jag spar den till i helgen va min nästa tanke....
Men så blev det inte, redan utanför affären slet jag upp pappret o bröt av en hel rad av kakan och tryckte maniskt i mig den goda chokladen!!
Senare på eftermiddagen va kakan redan slut...

Tyckte som ni kanske förstår att Polka-choklade var väldigt god...men den kanske kunde smakat lite mer polka ändå...den påminde mest om smaken Mintkrokant som redan finns i Marabous sortiment...

Jag kan även rekommendera den nya smaken Passionsfrukt/Chili från Marabou!!!
Söt choklad me smak av passionsfrukt...och efteråt kommer det ett sting av chili! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0