Jag såg dom!!!

Såklart kollade jag på Victorias o Daniels bröllop! :)
Först var jag hemma hos några kompisar och kollade på vigseln.
Så fort den var slut sprang vi ner på stan för att kolla på kortegen...vi hittade ett hål i korsningen Kungsg./Norrlandsg. där vi tyckte att vi borde se ganska bra.

Följde kortegen på SVT Play i mobilen så vi hade koll på vart den var... och helt plötsligt så var de i krokarna och vi vände blickarna mot Kungsgatan...
Nån skrek "nu kommer de", alla slängde upp sina kameror i luften, blixtrarna smattrade..
Swisch så va det nått som rullade förbi...
Det hela var över på typ 4 sekunder...
Jag såg dom iaf!!! :)
och lyckades få dom på bild...kollar du  riktigt noga på kortet ser du en svart och en vit prick imitten på bilden, det är Daniel och  Victoria!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0