Sjungande Spårvagn

Tog spårvagn 7 ut till Rosendal i söndags...

Jag hade kanske egentligen tänkt att jag skulle promenera ut till Rosendal, men det var snöyra så det fick bli spårvagn...
För nu mer går det ju bara spårvagn ut till Djurgården inne från stan.
Fina nya moderna vagnar...och så de gamla fina vagnarna...
Jag hamnade på en gammal vagn..och till min stora förvåning och glädje så var det julsångsallsång i vagnen!! :)

Två män som spelade gitarr och en kvinna som sjöng längst fram i vagnen.
När vi kom ombord hälsade de oss välkomna att sjunga med...
Jag tycker ju det är kul att sjunga och gillar julsånger så jag trallade glatt med i låtarna. ;)
Fick dock onda ögat av damen framför....men d struntade jag i, jag log glatt tillbaka och tog i lite extra!! ;)

Julmys på hög nivå, mer sånt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0