Gott Slut - Gott Nytt!!

Alla bitar börjar falla på plats! :)

Igår och idag har jag fått två glada besked! :)
- Igår fick jag reda på att jag får skriva på ett 1a handskontrakt på en lght i Götet om två veckor...
- Idag fick jag reda på att jag har kommit in på trädgårdsutbildningen i Götet!! :)
Känns såååå skönt!!! :)

Nu är det bara att ladda om och förberda sig inför mitt "nya" liv, jag vänder blad, som Kungen sa, och ser fram mot ett nytt kapittel i mitt liv... ;)

Ska bli skönt att få en egen lght och ett eget hem!
Det har jag inte haft sen jag bodde i Sälen vintern -00/-01.. Sedan dess har jag antingen hyrt i 2a hand, varit kombo eller sambo...
Hoppas kunna rensa ut alla mina grejor från mitt "lager" som jag har haft i päronens bastu de senaste 15 åren... ;)

Ska bli superspännande att börja på en ny yrkeskarriär!!! :)
Efter nästan 20 år i samma brasch är det nog bra att vidga sina vyer lite...
Men det har ju fortfarande med färg och form att göra...och det är ju det jag tycker allra mest om! :)
Man skapar fast på olika sätt.. :)

Känns som det är mkt som måste fixas nu inför "avslutet" i Sthlm och "början" i Götet... blir nog till att sätta sig ner och skriva en lååång "att-göra-lista"!! ;)

Fattar nog inte riktigt att min dröm håller på att gå i uppfyllelse...!! :)
Det här var nog det bästa slutet på 2010 som jag kunde tänka mig!
Och det verkar ju bli en väldigt bra start på 2011... ;)

Gott Slut! Gott Nytt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0