På väg hem

Har till min stora förtjusning upptäkt att mitt mobilabredband funka hela vägen på tåget hem! :)
Mobilens täckning är det däremot si o så med...?

Nu är lantlivet slut för den här gången...3 veckor till nästa vända...
Veckan som kommer har inte så mycket bjuda utöver det vanliga....
Ska försöka hitta motivationen att träna igen så det går lite lättare att släpa sig till gymet och att jag kör mer målmedvetet så det ger lite resultat. Att träningen ger resultat brukar vara en grej som gör att man bara vill träna mer. :)

På lördag blir det musikal igen, vilket jag ser fram emot väldigt mycket! Ska gå och kolla på "My Fair Lady" på Oscar´s. Kul att få se en del av mina gamla kollegor från tiden med Singin´ in the rain "in action" igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0