Peter Jöback

I lördags tog vi en sväng till Götet.
Umgicks lite med syrran och hennes familj och så passade jag på att hälsa på bästapolaren och fick kolla på hans och sambons nya fina lägenhet.
När jag var nere på stan och sprang fick jag se att Peter Jöback skulle sitta på Nordstan och signera sin senaste skiva.
Får erkänna att jag nog har de flesta av Peters skivor, och har gått och funderat på att köpa även nya skivan, så jag slog slag i saken och styrde kosan till Åhlens i Nordstan och ställde mig i kön bland förväntansfulla tjejer.
När det var min tur köpte jag skivan och stegade fram till mannen med guld i strupen, räckte fram skivan, han sa hej och jag sa hej och sen var det hela över....
hmmm...kunde ju klämt ur mig nått mer än ett 'hej' kanske... typ 'gillar din musik' eller nått....
Har fått en skiva signerad av honom för några år sedan....då sa iaf han: 'stoppa inte in den för snabbt för då blir det kladdigt' .... kan man ju tyda som man vill... ;)

Nya skivan var ganska bra, tog några lyssningar innan jag kom in i den... Duetterna tycker jag nog nästan är bäst.



Snart är det dax att plocka fram Peters julskiva ur gömmorna. Den är en bra stämningshöjare när man ska sitta och smutta på lite glögg och mysa i soffan!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0