Tryckt va´d här!

I december köpte jag ett screentryck-set så jag skulle kunna trycka massa fina tröjor och annat...det har inte blivit så mycket med det sen dess..förän tills nu! :)
Jag var till "Lager 157" och köpte ett gäng T-shirts som jag sedan tryckte bloggens adress på, på ryggen. :)
Det var inte så svårt som jag hade trott... det var lite pilligt att skära ut texten till tryckmallen, men resten gick hur smidigt och lätt som helst!








tre tröjor blev det den här gången... hade på mig den orangea tröjan när vi åkte in till stan igår... får se om det ger nått resultat i besökarstatestiken... ;)

Kommentarer
Postat av: en som va där!!!

jaha kommer dom att säljas via din blogg nu??? undra om jag fortfarande e en small:)fina blev dom ialla fall.

2009-05-03 @ 22:31:20
Postat av: Ulrika Palmér

nu förstår jag:)

2009-05-05 @ 07:54:05
Postat av: Maria

Vilket smart sätt att göra reklam för sin blogg! :)

2009-07-11 @ 10:32:34
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0