Rådjurstek

Hade jag varit jägare och haft ett gevär hade jag gjort som Runar...skjutit rådjur från fönstret!!
Hade ett rådjur utanför fönstret när vi satt och åt kvällsmat...
De jäklarna har varit och skavt bort barken på stammen på mitt lilla Körsbärsträd.... :(



Åkte in till stan och köpte skydd som man sätter runt stammen, så nu är det bara till att hålla tummarna för att mitt lilla träd klarar sig...



Varför var de tvugna och klia sig mot just mitt Körsbärsträd...??? Det finns ju miljoners med andra träd i skogen som de kan skava sina horn mot!!!!
Gggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...tycker inte om rådjur just nu, möjligtvis som maträtt i så fall....

Konstigt nog har de inte ätit upp mina tulpaner....

Herr Hare skådades på ena åkern idag...han verkar inte ha hittat till min trädgård...krokusarna fick vara ifred i våras..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0