"Det gör ont när knoppar brister..."

Snart blommar fruktträden!
Har jag tur slår de ut innan vi åker här ifrån.... annars lär jag nog missa blomningen helt, dröjjer några veckor innan vi ska ner igen...


Trodde knappt körsbärsträdet skulle blomma alls i år, för älgen har tagit sig friheten att stympa trädet ganska rejält i vinter.... :(
Men det verkar som att  trädet kommer blomma ganska mycket ändå. :)
Förra året gav trädet 4 körsbär...hoppas på fler i sommar! :)


Äppelträden som verkligen behövs klippas har dock inte älgen varit på alls....
Går och studerar äppelträdens kronor nu när det inte är så mycket löv, klurar på hur jag ska beskära dem i JAS... ska bli spännande att gå loss med min nya japanska grensåg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0