Nytt på balkongen

Var till Ulriksdals Trädgård idag. :)











Penséerna sen i våras hade gjort sitt så det var dax att skaffa lite nytt till lådan på balkongräcket.
Tänkte försöka matcha färgrena som förhoppningsvis kommer att vara på luktärtorna i lådan på golvet.
Det blev en blandning av lila och rosa blommor... pelargon, lavendel, lejongap och några till...tryckte ner några av mina överblivna violer i lådan oxå när jag planterade det hela.
Hoppas det blir fint när det har vuxit till sig! :)






Kommentarer
Postat av: Maria

Trevligt med en "husmorsblogg"! :) Ulriksdals trädgård skulle jag vilja besöka någon gång. Tyvärr har jag ingen balkong att utsmycka, lite trist!

2009-07-11 @ 10:31:03
URL: http://mycolourfuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0