Datatrubbel

Har ju berättat om min kära dator tidigare som har behagat krångla en hel del... det är alltid samma fel, när man sätter på den står den och "tuggar" utan att hoppa igång... har haft inne den på fix minst 3 gånger och sist jag lämnade in den i våras var den inne på verkstad i 6 veckor typ, för att byta hårddisk... :(
Och nu är det dax igen, senaste veckorna har den varit riktigt kinkig...så idag gick jag till Elgiganten där jag köpte den och laddade för att gnälla en hel del...men jag är ju tyvärr inge bra på det...
Påpekade att jag hade fått laga datorn massor med gånger och inte hade så mycket tillit till den där lådan längre... men det hjälpte inte...
För att jag skulle kunna reklamera datorn var jag tvungen att skicka iväg den på lagning en sista gång. :(
Funkar den inte efter det så finns det en möjlighet att reklamera den...

Denna gången fick jag iaf en lånedator medan min "bråkstake" är på lagning...alltid något. Så nu kan jag ju iaf fortsätta blogga vilket inte gick så bra förra gången... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0