ÄNTLIGEN!!!

Äntligen har jag semester!!!
Nästan fyra veckor ledigt...
Som ni redan vet blir det nästan hela tiden på torpet...förutom en tripp till Skåne.
Ska bli såååå sköööönt!! :)

Fast semestern började inte så bra...fick åka till St: Eriks Ögonakut efter jobbet...
Mitt vänsteröga har inte varit okej på två dagar, det har skavt, tårat sig och jag har sett suddigt...
Det visade sig att det var nått litet smuts som hade "satt sig mitt i prick", för att citera läkaren...
Läkaren bedövade ögat, tog bort smutset och lovade att allt skulle vara bra om några dagar när det lilla såret i ögat, som smutstet orsakat, hade läkt.

Känns som läkaren har räddat min semester! :)

Fick inte använda linser på en vecka, så nu e man glasögonorm... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0