100 Procent Bonde

Har hittat ett nytt intressant program på TV! :)
Var på gymet ikväll och skulle värma upp i 5 min innan jag skulle köra styrka...men fastnade på "rotexen" framför TVn i en halvtimma..
Det var ett program om en ung kille i Danmark som hade köpt en gammal gård som han höll på att rusta och renovera. Hans dröm var att kunna försörja sig själv på gården genom att bruka marken på gammalt vis, tex med häst istället för traktor och med getter som skulle honom mjölk och höns som skulle ge honom ägg osv..
Det visade sig vara program 4 av 8... kollade genast om programmet fanns på SVTplay när jag kom hem...men icke.. :( 
Typiskt!! Hade gärna sett serien från början...får se till att jag inte missar några av de resterande avsnitten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0