Ont i magen

Är ledig idag och när jag satt och åt min frulle i godan ro damp posten ner på hallmattan...
Där låg brevet jag väntat på den senaste månaden, brevet från skolan i Göteborg....
Jag har kommit in!!!!
Borde hoppa och studsa av glädje....men vet inte längre om jag vill gå... jag kanske borde vänta och plugga matte först och gå en riktig Trädgårdsmästar utbildning sen istället....?
Har kommit på under helgerna att jag kanske kan få tilgodoräkna mig min kurs i Företagsekonomi/marknadsföring som jag har läst på KY-nivå, istället för matten....
Mina undersökningar innan jag sökte i höstas har varit bristfälliga, borde kollat upp mer....
Har ringt både Säbyholm o Munkagårdsgymnasiet som har Trädgårdsmästarutbildningar på KY-nivå nu i veckan, men de ansvariga på båda ställena har varit oanträffbara...får återkomma på måndag. 
Det snurrar hejvilt i skallen just nu...har fått värsta spänningsvärken på köpet, men ska till naprapaten idag så hoppas han kan hjälpa mig lite. Och så hoppas jag att jag kommer fram till ett beslut som känns rätt senast nästa vecka så jag kan släppa allt och gå vidare och se framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0