Goda råd

Har haft en heldag med världens BÄSTA tjejkompis idag. Vi har ältat mitt lilla dilemma med skolan...
Kom fram till att jag gärna vill plugga trädgård men borde nog göra det på en högre nivå direkt istället för att gå Vux-utbildningen först och sedan läsa på högre nivå...
Det hela bottnar nog i att jag var lite desperat och led av understimulans i höstas och ville göra nått annat NU! Men nu när man har stött och blött det hela fram och tillbaka så känns det bra att vara kvar i stan och förbreda sig inför att söka till KY-utbildningen i Säbyholm nästa år istället.
Får aktiver mig med att gå lite kvällskurser i vår igen. Tyvärr ska våran lärare sen i höstas inte ha några kurser i vår... Håller på och kollar vad alla studieförbund har för utbud... trädgårdskurs står såklart på önskelistan, men även fotokurs, web-design, franska... hmmm...finns så mycket kul man vill testa på!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0