Klappat & klart!

Igår tillbringade jag, päronen och moster 6 timmar på ett stoooort köpcentra...
Vädret var sisådär så vi var ju inte direkt ensamna på stället, det var proppat med folk som letade efter de perfekta julklapparna!!
Men trots att det var trångt och varmt så höll sig folk förhållandevis lugna.
Det var inga föräldrar som fick hysteriska utbrott på sina skrikande ungar, inga gamla gubbar som fick hjärtatack och inga tonåringar som tjurade i nått hörn. :)

Jag lyckades på dessa 6 timmar få ihop alla mina julklappar till mina nära och kära!! och dessutom lyckades jag (nästan) hålla 100 kronors gränsen till alla..
Är lite imponerad över mig själv! :)
Känner mig nöjd med vad jag fick tag på...hoppas bara mottagarna blir det oxå...!

När vi kom hem jobbade jag hårt på julstämningen... lyssnade på julmusik, drack glögg och slog in alla paket. :)

Nu ska jag bara klura på rim till alla paket oxå... ;)

Kommentarer
Postat av: J.

Jag börja komma i den rätta julstämningen. Har hängt upp min ängel ifrån Sydafrika i fönstret idag, bredvid den blommande amaryllisen! Stämningsfullt värre....

2009-12-06 @ 22:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0