Magnolior

Ikväll var det dax att löpträna....var ganska mör i kroppen, dansade i söndags och körde StepDans igår + styrka...
Men skam den som ger sig, tryckte i mig en Dextrosol, drog på mig dojjorna och gav mig ut.
Tog rundan Hornstull-Skanstull tur och retur... För att få lite mer backträning tog jag vägen upp bland alla kolonilotterna...gissa om jag blev glad när jag fick se alla Magnolior som blommade i var och varannan täppa! :)
Maffigast var en Magnolia som fanns i en kolonilott vid Skanstull, trädet var helt översollat med vita blommor. :)
Typiskt att jag inte hade kameran med mig så jag kunde fota.... har jag tur blommar de fortfarande efter helgen så jag kan ta vägen förbi kolonilotterna igen och ta några bilder då. :)

Imorgon bär det av till torpet, läääängtar!! :)


Kommentarer
Postat av: en som önskade att han varit med!!

låter fantastiskt att få se magnoliorna blomma, det är min absoluta favorit. du måste fota och lägga ut här om du hinner innan blommningen är över

2009-04-29 @ 22:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0