Aaaaaatjooooo!

Visst är det härligt med vår!!! :)
Men som ett brev på posten kommer allergin tillsammans med värmen...
Är helt igenkorkad i näsan sen i slutet på förra veckan...känner mig helt tjock i skallen.. Blev lite rädd att jag höll på att bli förkyld, men det har inte blivit nått mer är nysningar och en snorig näsa så har dragit slutsatsen att det är allergin som satt igång.
Hittade lite piller från i somras som jag började knapra i mig i helgen, intalar mig att jag har blivit lite bättre... Tog det säkra före det osäkra och gick till Apoteket idag och bunkrade upp med mer piller, ögondroppar och nässpray så allt finns till hands när vi är på torpet i påsk... (det är dyyyrt med allergimedicin...)
Kollade på väderleksrspporten i morse, verkade som att det skulle bli sisådär med vädret i påsk...vore kul om det hade blivit sol, men bara det inte regnar så är jag nöjd, för då kan jag fortfarande hålla på och röjja i trädgården. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0