Spänd förväntan

Skickade ju in min ansökan till skolan i måndags...
I tisdags eftermiddag/kväll hade det ringt på min mobil två gånger från ett nummer jag inte kände igen...och det fanns inget meddelande på svararen... efter lite luskande kom jag fram till att det nog var från vux i sthlm...
Hade inte nån möjlighet att ringa upp numret förän i torsdags och då var det en tel.svarare som gick på... det lät som den sura gubben på vux som ska bestämma om ansökan ska skickas vidare till vux i Gbg...när jag pratade med honom sist var han inge trevlig och gav inga positiva vibbar alls...

Så de senaste dagarna har jag gått och väntat på att jag ska få ett brev hem i brevlådan som meddelar att de har avslagit min ansökan...men än har det inte dykt upp nått brev....
Spännande värre!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0