Konstfack

Det blev  ingen julmarknad på Drottningholm igår...
Men det blev två andra istället. :)
Först tog jag en snabb sväng förbi Strand (gamla Street) och kollade in deras marknad, lite mer alternativ och inte så stor.
Sedan åkte jag och en kompis ner till Telefonplan och gick på Konstfacks julmarknad. Den är alltid lika kul och man kan hitta massor med galna och roliga julklappar. Man blir väldigt sugen på att själv hålla på och pyssla och dona när man ser allt. Tyvärr blev det inga inköp för min del på marknaden, men jämte lokalen där marknade var låg en Inspira-butik som har massa konstnärsmaterial och annat...där hittade jag ett screentrycks-set som jag tittade på redan för två år sedan och som jag har gått och tänkt på sedan dess, så då var det bara att slå till tänkte jag. Så nu är jag en glad ägare av ett screentrycks-set, ska jag sätta igång och trycka tröjjor för glatta livet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0