Nyårslöften

Har ni avlagt några nyårslöften i år..?
 
Jag har inte avlagt nått nyårslöfte, men väl insett att jag måste ta tag i hur jag lever mitt liv...
Vanligtvis har jag brukat träna 4-5 gånger i veckan och ätit någorlunda nyttigt.
Men 2015 ändrades mina vanor sakta men säkert under året...
Två ordentliga förkylningnar som höll i sig i nästa två månader var gjorde att jag inte kunde träna ordentligt och gjorde att motivationen till träning nästan försvann helt och hållet...
 
Grejen är den att träningen ger mig massor med härliga endorfiner som gör att livet blir sköjj att leva och att skallen håller sig på topp.
Utan dessa endorfiner blir det inte lika sköjj längre. Så förra året va väl inget toppen år när man kollar tillbaka på det.
 
Förändringar som kommer sakta märker man inte så mycket av, innan de oftast har gått för långt.
Har inte tyckt att kroppen har förändrats så mycket under året som gått... tils jag fick se mig i spegeln härom dagen...
 
20160102...
 
Förr såg det annorlunda ut!!
 
 
Så nu är dex dax att lägga om kost o träning och komma iform igen!!
Hmmm... men det tar emot...
Är inne på dag tre med nyttigare mat. Dagen som ska va värst då depåer är tömda och förbränningen ska kicka in. Och jo tack, det känns av, är hungrig, trött och har ont i huvudet.
Bara att bita ihop och härda ut!!
Fuskade imorse dock, skippade morgonträningen innan frukost, så det blir till att köra lite längre ikväll istället.
 
Hoppas såååå att jag hittar tillbaka till mitt gamla liv där träning är en självklarhet och humöret är på topp!!
Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0