Sthlm-Weekend

I slutet på augusti var det dax för några veckors semester...
 
Jag började semestern med en tripp till Stockholm o hälsade på kompisarna där uppe.
Passade på att vara lite kulturell o besökte Fotografiska o kollade på Helmut Newton-utställningen.
 
 
De hade en fotoautomat där man kunde ta "selfies", o såklart passade polaren o jag på o förevigade stunden! ;)
 
Kollade även på Jean Paul Gaultier-utställningen på Modernamuséet.
En annorlunda utställning men kul att se.
 
 
Tog en dag o besökte mina favvo platser på Djurgården.
 
 
Prins Eugenes Waldemarsudde är jättefint tycker jag.
De hade samma pelargoner som vi hade på jobbet... O en likadan fontän som deras står även på jobbet.. ;)
 
Ett besök på Rosendals Trädgård en vacker dag slår det mesta!! :)
 
 
 
 
En fika under äppelträden med deras goa morotskaka är ett måste!! ;)
 
............................................................................................................................
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0