Trädgårdsmässa

Förra helgen var det trädgårdsmässa på Åhaga i Borås...
 
Eftersom jag passerar Borås på vägen till torpet så stannade jag till och kikade in på mässan.
Den va inte så stor men det va ändå kul att att få se lite grönska. :)
 
En gammal klasskompis till mig som har café och inredningsbutik i Ulricehamn ställde ut på mässan tillsammmans med en annan tjejkompis till mig som håller på med styling och trädgård.
De hade mässans finaste monter!! :)
 
 
 
Tareq Taylor från Trädgårdsonsdag va på mässan och lagade mat och pratade bla om 'vilda' grönsaker...
Han påstod tex att man kunde få 6000kr/kg för sin Våtarv som man rensar i rabatterna om man säljer det till restauranger!! ;)
Oj va rik jag kommer bli i sommar!!! ;)
 
...........................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0