Fettisdagen

Idag har det ju varit semlans dag! :)
 
En av de godaste dagarna på hela året enligt mig! ;)
 
Jag knatade iväg till 'Dahl´s bakficka' på morgonkvisten och införskaffade några semlor till eftermiddagsfikat... :)
 
 
Dahl´s semlor smakar mumsfillibabba!! :)
Det enda tråkiga med att handla på deras 'bakficka' är att personalen är så urbota tråkig och sur varenda gång man är där...
Ett litet 'hej' eller 'go´morron' när man kommer dit vore trevligt...ett vänligt leende istället för sura mungipor som hänger ända ner till knävecken skulle oxå förhöja upplevelsen och kanske tom leda till lite merförsäljning... 
 
Innan jag tryckte i mig dagens semla så dövade jag samvetet med lite träning på nya SATS Torpavallen.
Körde ett av deras nya pass 'Grit Plyo' som är ett 30-min pass som ska öka spänts och uthållighet i främst benen... Det är mkt höga hopp o knäböj och andra hemska övningar... Men hoppas det ska ge resultat i min löpning framöver!! :)
Svettas gör man iaf!!
 
 
Hade lite bråttom när jag skulle till gymmet så tog cykeln dit...
Insåg att jag fortfarande inte hade pumpat däcken på cykeln så åkte nästan på fälgarna...
Men när jag kom fram till gymmet såg jag till min stora glädje att de hade installerat en cykelpump utanför gymmet!! :)
 
 
Så nu är både mina muskler och min cykel pumpade!! ;)
 
............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0