Födelsedag

Jag blev ett år äldre i veckan som gick...
 
Söstra mi och jag fyller år med fyra dagars mellanrum...
Så i början av veckan firade vi med att gå på konsert och se Sarah Dawn Finer på Konserthuset.
 
 
Det va en riktigt bra konsert! :)
Hon har en underbar röst, bra låtar och verkar va en härlig person. :)
 
På min födelsedag dök det upp blommserbud till jobbet! :)
Det var en jättefin bukett från blomsterbutken La Feluriste.
 
 
Härligt med färg nu när det mesta är grått och trist ute! :)
Tack La Feluriste!!! :)
 
Kvällen innan min födelsedag stökade jag hemma i köket och bakade kakor in på småtimmarna för att kunna bjuda kollegorna på nått gott till kaffet. :)
Det blev Hallongrottor och Kolasnittar.
 
 
Kvällen firades med middag hemma hos syrran med familj, som överraskning dök päronen upp oxå. :)
Fick bla böcker och presentkort på valfri spabehandling i present. :)
 
...........................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,
Emilie
Hittarecept.se

2013-04-18 @ 15:06:17
URL: http://www.hittarecept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0