Rödstjärtar

Jag var på kräftskiva igår... :)
.
Vi var ett gött och glatt gäng som mumsade och sörplade i oss rödstjärtar.
.
.
Förutom kräftor bjöds det på västerbottenostpaj, räkröra, bröd och annat gott...och i princip allt va hemlagat och Jättegott!! :)
Såklart sjöngs det snapsvisor, jag drack dock bara bubbelvatten, men hade minst lika roligt som de andra ändå! :)
Skrattade så tårarna sprutade imellanåt!! ;)
.
Det enda lilla minuset med kvällen var att jag inte kunde smaka på deras hemgjorda smultronlikör... eftersom jag skulle köra hem efter festen...
.
Tack Tommy och Ola för en Supertrevlig kväll!!! :)
.
............................................................................................................................
 

Kommentarer
Postat av: Ola

Vassego! ;-)*

Svar: Hoppas pajen smakade! ;)
Klas Gundleborn

2012-09-10 @ 23:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0