Melodikrysset

Brukar du lösa Melodikrysset?
.
Oftast blir det bara när jag är på torpet som jag lyssnar på Melodikrysset...
.
Men igår förmiddag hade jag parkerat mig i sängen så då passade det alldeles utmärkt att lösa krysset. :)
Måste varit ett ganska lätt kryss igår för jag kunde allt utom ett ord...men det va bara att ringa till min kära mor så va det löst! ;)
.
Eftersom jag inte har någon morgontidning som jag kan lösa krysset i brukar det bli på deras app som jag har på mobilen.
Men igår när jag skulle klicka på 'skicka' så funkade det inte på appen, så då fick jag gå in på nätet och fylla i lösningen där och skicka iväg.
Smidigt när det finns flera olika sätt att göra det på! :)
.
.
Nu är det bara att hålla tummarna för att man vinner en badhandduk!! ;)
.
..........................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0