Höstrea

När jag va på torpet i helgen visade sig att plantskolan i trakterna hade Höstrea! :)
.
.
Till och med rea på rean typ...
70 % på ordinarie pris...
Då är man dum om man inte slår till!!! ;)
.
Min 'Vita rabatt' på torpet är egentligen inte särskilt vit...
Hade inte så mkt vita växter när jag anlade den så den blev vit/gul istället.
.
Så nu såg jag min möjlighet att få min 'vita rabatt' vit!! :)
.
Fick med ett gäng vita växter från plantskolan för nästan inga pengar alls...
.
Så jag sa tack och hej till gula Gullris och Dagliljor i den vita rabatten...
.
.
Satte de i en ny rabatt på andra sidan huset som just nu består av lite allt möjligt överblivet...
.
Och sedan planterade jag alla mina nya fina vita växter i den vita rabatten! :)
.
.
Det blev en vit Geranium, Stjärflocka och Rosenflockel. :)
.
.........................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0