Grill-lunch

Igår eldades den stora grenhögen upp på jobbet...
.
Jag passerad brasan med jämna mellanrum...
Fick lite scout-feeling efter ett tag...
.
När det bara var glöd kvar av brasan blev jag sjukt sugen på att grilla korv!!
.
.
Lite skämtsamt frågde jag chefen om han inte hade ett paket korv i bakfickan så vi kunde grilla korv till lunch...
Det hade han ju såklart inte.
Men han nappade på idén!! :)
.
Jag fick pengar och tog bilen och åkte iväg till affären och köpte korv, bröd och tillbehör.
Sen satte vi igång att grilla.
.
.
Det smakade smakens med korv en småruggig dag som igår!! :)
.
.
Det vart en ovanligt lyckad lunch tillsammans med alla kollegorna!! :)
.
.........................................................................................................................
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0