Vykort

Det låg ett vykort på hallgolvet när jag kom hem ikväll...!! :)
 
Det är inte ofta man får handskriven post nu för tiden...
 
Det känns som att personen som skrivit kortet har lagt ner lite mer tid och tanke bakom hälsningen på kortet, än man gör när man klickar på 'Enter' på datorn och skickar iväg ett mail....
 
Kortet kom från min goaste och bästa tjejkompis i Sthlm...
 
Kortet ligger framför mig på bordet, och varje gång jag tittar på det ler jag stort! :)
Saknar henne...
 
 
Hon skrev att hon saknar mig och vill att jag kommer upp och hälsar på.... :)
 
...........................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0