Valhalla

En bra grej med att va tillbaka i Götet är att man kan simma på gymkortet!
 
I like ALOT!!! :)
 
Hinner man inte med ett pass på gymmet hinner man alltid med ett pass i bassängen!
1000m = 20min, 1500m = 30min, snabbt och enkelt! :)
 
 
Skulle så gärna vilja lära mig att crawla!
 
Försöker crwla nån längd ibland, men det går inge vidare...
Det tar en jäkla massa energi och tid att bara ta mig 50meter...
 
Funderar på att gå en crawlkurs.
Innan 2013 är över ska jag kunna crawla, på riktigt! :)
 
.............................................................................................................................
 

Kommentarer
Postat av: Ola

Hör jag en utmaning i detta? ;-)

Svar: sisten i kaklet på 50m crawl idag om ett år Ola!! ;)
Klas Gundleborn

2012-11-18 @ 17:44:36
Postat av: Ola

Absolut! Men jag vet redan att jag kommer att förlora. Jag får panik och kan inte andas... :-P Fast jag kan nog bli riktigt bra på bröstsim om jag börjar träna...

Svar: då kör vi medley, 50m bröst o 50m crawl! du har ju en privattränare hemma!! det har inte jag... ;)
Klas Gundleborn

2012-11-18 @ 22:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0