Rutiner

Nu när jag är tillbaka i Götet och än så länge inte har nått jobb att sysselsätta mig med på dagarna så försöker jag ändå få till lite rutiner...
.
Rutinerna blir i form av träning och lite bättre mathållning.
.
Efter att ha hoppat ur sängen till väckarklockans signal börjar dagarna med en svart kopp kaffe...
.
.
Sen följer en PW på ca en timma...
.
Har försökt att variera rundan de senaste dagarna för att kolla in lite olika ställen i stan för att få lite koll på vad som har hänt i stan under tiden jag har varit borta.
.
.
På kvällen kör jag ett pass på gymmet, denna veckan har jag riktat in mig på Bbe och yoga-pass för att mjuka upp kroppen och förhoppningsvis få loss alla spänningar i muskler som har blivit i sommar...
.
.
............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0