Matfrossa

Ihelgen har jag frossat i massa gott...
 
I lördags kväll orkade jag inte fixa nån kvällsmat så då blev det en Kebabtallrik från pizzerian nere på hörnet.
 
 
Jag har massa äpplen kvar som jag tog med mig från gamla jobbet...
De börjar bli lite trötta så för att de ska gå åt lite snabbare så fixade jag lite efterrätt igår.
Smörstekta äppelskivor med socker och kanel och vaniljglass...Mumsfillibabba!! ;)
 
 
Tänkte jag skulle va duktig och laga matlådor nu när jag äntligen har ett riktigt kök igen...
Förra veckan blev det Korvstrogsnof.
Igår lagade jag Köttfärssås a la Klas-style...
 
 
............................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Anonym

gott gotti gott gott!! Äpplena såg jättemumsiga ut

kram kram från syrran

2012-11-13 @ 19:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0