Julmarknad

Idag har jag varit på årets första julmarknad!
 
Känns nästan lite tidigt att börja med sånt redan... men fortare än man hinner säga hej så är advent här och sen är det jul! ;)
 
Först ut i raden av julmarknader för min del blev Gunnebo Slotts marknad.
Den är förhållandevis liten, men det är väldigt mkt folk där varje år!
Det brukar finnas en blandning av ost, köttprodukter, sylter o marmelader, träarbeten, smycken, kläder och annat hantverk.
 
Blir glad i själen av att komma till Gunnebo!! :)
Tycker det är fantastiskt vackert där med blandningen av odling och stilträdgård.
Man riktigt känner historiens vingslag på anläggningen. :)
 
 
 
 
Päronspalién vid 'gamla köksträdgården' som jag fick nöjet att vara med och beskära när jag var på Gunnebo och praktiserade förra året. :)
 
 
Det stod fina vintriga arrangemang vid alla ingångar till byggnaderna på Gunnebo...
 
............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0