Högläge

Har jobbat en vecka på nya jobbet nu...
 
Det känns bra och tycker det är kul! :)
Men det är mkt at sätta sig in in...
Allra helst när jag har tagit på mig att jobba extra!
 
Jag hör hemma på 'Hem-avd.' men har knäck extra på 'Hygien' en hel del.
 
Får nog erkänna att det har blivit lite mkt jobb de sista dagarna...
Jobbade 10h i förrgår och 12h igår.
Är helt död idag!
 
Underbenen och fötterna va helt svullna igår kväll, så det var högläge för fötterna och tåstretcch som gällde när jag fläkte ut mig i soffan när jag kom hem!!
 
 
............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0