Adventsstök

Insåg igår att det ju är 1:a Advent på söndag...
 
Jobbar hela helgen så det fick bli lite adventsstök ikväll.
 
GIck upp på vinden och tog ner lådan med julsaker, adventsstakar och stjärnor...
Satte på julmusik på Spotify och sen satte jag igång och pyntade! ;)
 
 
Stjärnan hängdes upp i köksfönstret och staken i rummet...
Några tomtar åkte upp oxå...orkar inte släpa lådan med julsakerna upp och ner från vinden massa gånger...
 
När jag ändå var i farten och stökade så vevade jag ihop en smet med pepparkaksmuffins! :)
Toppade dem med lite riven mandelmassa...
 
 
Provsmakade en till glöggen efteråt när jag satt och stickade i soffan...
Smakade mumsfillibabba!! ;)
 
 
............................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0