Hattparad

När man jobbar med trädgård är det ju nästan ett måste med en ståhatt! :)
.
Har letat med ljus och lykta efter modeller som jag gillar men det är svårt att hitta hattar med rätta stuket...
.
Va på en av Sthlms bästa hattaffärer "Hattbaren" i helgen och lyckades hitta en som jag gillade! :)
.
.
Jag passar egentligen inte i hatt med mitt stora huvud men tyckte denna funkade okej...
Och så va den snygg när den va så pass glest "vävd".
Provade dock bara, får se om det blir ett köp... ;)
.
Sprang genom Åhléns oxå och hittade den här varianten...
.
.
Lite smalare brätte gjorde att den oxå kändes schysst...
.
Vilken tycker ni jag ska köpa???
.
..........................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Johan

Lika stilig som vanligt!

2012-05-29 @ 12:24:46
URL: http://johanstickar.se
Postat av: Anonym

hej min lille bror! du får en fin hatt på fredag (hoppas jag att du tycker ialla fall). den liknar den stora hatten i formen men den är inte lika gles...vi får se vad du tycker??! See you soon kramis

2012-05-29 @ 22:07:10
Postat av: J

Ta den stora, den lilla är lite mer Brasse i Fem myror är fler fyra elefanter!!

2012-05-29 @ 22:21:17
Postat av: Christian

Tycker hattbarens är finast

Köpte min trädgårdshatt på Capellagården, de hade riktigt fina.

/C

2012-05-31 @ 12:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0