Grillpremiär 2012

Igår på 1 maj hade jag grillpremiär för i år! :)
.
Tanken var att jag skulle ha med mig min lilla gröna klotgrill när jag flyttade hit...
Men den kom bara till mina föräldrar där jag mellanlandade på vägen hit.
Så igår fick det duga med en engångsgrill...
.
Premiärmenyn bestod av choritzokorvar, potatissallad...och en kall öl... ;)
.
.
Schorrarna håller på att få färg...
.
.
Kart man måste dricka PripsBlå när man bor i skärgården!! ;)
.
...................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser gottt ut nam nam.

Päronen.

2012-05-03 @ 19:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0