Vår på torpet 2012

Har varit på torpet idag...
.
.
Det var fint väder med strålande sol!!! :)
Fick sååååå mkt vårkänslor, det ryckte i hela koppen!!
Samtidigt som jag fick en otrolig känsla av ro i själen...
Nordlycka är Paradiset!!! :)
.
Det är väl kanske en månad för tidigt eller nått... men jag kunde inte hålla mig, va tvungen att dra fram skottkärran och röjja i landen!! :)
.
Söderrabatten före...
.
Och efter jag gick loss med sekatören! ;)
.
Hittade massor av tulpaner och påskliljor och annat som hade börjat titta upp under allt torrt och dött... :)
.
.
.
..................................................................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0